Bóg sprawcą chcenia i działania – współdziałaj!

Kule-szereg-dzialaniaJesteśmy bowiem Jego dziełem,
stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów,
które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili

Ef 2,10 

Albowiem to Bóg jest w was sprawcą i chcenia, i działania zgodnie z Jego wolą
Flp 2,13

Mam właśnie ufność, że Ten, który zapoczątkował w was dobre dzieło,
dokończy go do dnia Chrystusa Jezusa.
Flp 1,6 

Ja jestem krzewem winnym, wy – latoroślami.
Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity,
ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić.
J 15,5

Panie, użyczysz nam pokoju, bo i wszystkie nasze dzieła Tyś nam zdziałał!
Iz 26,12

Ale niezbędne jest nasze współdziałanie – zaangażowanie – współpraca,
bo takie -jak rozumiem- jest przesłanie dzisiejszej (2013-11-8) Ewangelii Łk 16,1-8 (tekst) o obrotnym rządcy.

Bo synowie tego świata roztropniejsi są w stosunkach z ludźmi podobnymi sobie niż synowie światłości.  Łk 16,8

… zabiegajcie o własne zbawienie z bojaźnią i drżeniem … Flp 2,12

Skomentuj

