Koniec misji ze Szkołą

Aktualizacja V.2017:
To wpis historyczny, wpis mój jako człowieka młodego, naiwnego, który pobłądził wśród posoborowych „nowych ruchów religinych”, pyszałka szukającego wrażeń i doświadczeń religijnych.
Lecz także człowieka zwyczajnie sprowadzonego na manowce przez pasterzy szukających nowinek.

Przyjdzie bowiem chwila, kiedy zdrowej nauki nie będą znosili, ale według własnych pożądań – ponieważ ich uszy świerzbią – będą sobie mnożyli nauczycieli. Będą się odwracali od słuchania prawdy, a obrócą się ku zmyślonym opowiadaniom. (2 Tm 4,3-4)

Z całych sił zachęcam by z poniższym ruchem – organizacją nie mieć nic wspólnego, by trzymać się od nich z daleka.
To jeden z wielu charyzmatyczno-ekumaniackich ‚nowych ruchów religijnych’ z tendencją do sekciarstwa.
Więcej konkretów wkrótce, na razie musi wystarczyć to co jest tutaj.

Wydarzenia opisane poniżej (zakończenie misji) – choć tak lakonicznie opisane – były dla mnie wydarzeniami całkowicie przełomowymi, dały impuls do poszukiwań i ostatecznie doprowadziły do Skarbów Tradycji Kościoła.


Szkola-Ikona.jpg W połowie kwietnia 2013 zakończyłem na ten moment moją misyjną przygodę Szkole Życia Chrześcijańskiego i Ewangelizacji Świętej Maryi z Nazaretu Matki Kościoła (pełna nazwa 🙂 ).

Decyzja o zakończeniu misji ‚chodziła’ za mną już od jakiegoś czasu,
ale w sumie to sam byłem zdziwiony tym ostatecznym rozeznaniem o końcu,
bo dosyć długo myślałem by pozostawać w ‚Szkole’ w stałej posłudze już na zawsze.

W sumie na misjach byłem 2 lata 5 miesięcy, szmat czasu.

Dużo, dużo się wydarzyło przez ten czas.
Niedługo ostaram się napisać parę podsumowań, na ile uda mi się znajdować na to czas.

Teraz ‚ukrywam się’ w Warszawie, żyjąc po cichutku, dużo w modlitwie i Słowie.

Bóg prowadzi.
Sens niektórych wydarzeń zaczynam dostrzegać dopiero z rocznej – dwurocznej perspektywy.
Jestem pełen nadziei, wiary i dziękczynnienia. Chwała Panu za ten czas.

Skomentuj

