Modlitwa Jezusowa – materiały

Treść posta została przeze mnie usunięta – jako nie spełniająca Katolickiego ‚smell test-u’.
Być może w przyszłości pojawi się tu coś sensownie Katolickiego.
Zaktualizowałem mój wpis na temat Modlitwy Jezusowej .
Inne wpisy oznaczone tagiem Modlitwa Jezusowa

3 myśli nt. „Modlitwa Jezusowa – materiały

  1. Widzę Tomku, że mimo iż uczestniczysz w Szkole to tak jakbyś postępował i poszukiwał według własnego ja, a nie według zdobytej wiedzy na Szkole.
    Połączenie słowa MEDYTACJA z BENEDYKTYNI jest ryzykowne.
    Natomiast słów MEDYTACJA z FREEMAN-em jest równoznaczna z przymiotnikiem niechrześcijańska.
    Jeśli cenisz nadal Dominikanów ze Służewca to możesz posłuchać na ten temat kogoś kto zna się doskonale. Uwaga strona otwiera się ok 1 min bo ma link do słuchania
    [audio src="http://www.sluzew.dominikanie.pl/wiara_i_okolice/mp3/2012/05_bp_Andrzej_Siemieniewski.mp3" /]
    Do słuchania proponuję zarezerwować sobie czas żeby nic Cię nie rozpraszało.
    Ps
    miałem zamiar napisać o przyczepce, ale widocznie inne rzeczy są ważniejsze.

    • Tomku Mały – dzięki za ten wykład bp. Siemieniewskiego.
      Posłuchałem. O o. Freemanie i o. Mainie defakto wiem mało, nie czytałem żadnej z ich książek, jakoś minimalnie z nich czerpie (być może częrpię coś nieświadomie).
      Na ten moment wykasowałem linki do tych Światowych Ruchów Medytacji i Lubinia.
      Byłem kiedyś w Lubiniu, pewne rzeczy były dziwne, jakoś to wszystko filtrowałem przez swoje sumienie i rozeznanie, w żadne ‚gongi’, ‚lotosy’ i kadzidełka nie wchodzę.

      > Widzę Tomku, że mimo iż uczestniczysz w Szkole to tak jakbyś postępował
      > i poszukiwał według własnego ja, a nie według zdobytej wiedzy na Szkole.

      Hmmm …. ‚nie sądźcie abyście nie byli sądzeni’ – moje wchodzenie w ‚Modlitwę Jezusową’ i przeprowadzenie takich rekolekcji jest za zgodą, rozeznaniem i nawet sugestią mojego głównego przełożonego ‚Szkoły Maryi’.

    • Hehe – z biskupem się nie dyskutuje 🙂 tylko go słucha.
      Zwłasza że to -jak się okazuje – ‚mój biskup’, bo jestem teraz pod Wrocławiem, a bp. Siemieniewski to biskup pomocniczy diecezji.

Skomentuj

