Jestem Niepokalane Poczęcie

Dziś wspomnienie objawień z Lourdes gdzie min. Maryja sama mówi o sobie ‚Jestem Niepokalane Poczęcie’.

Tekst który biblijnie uzasadnia dogmat o Niepokalanym Poczęciu Maryi:
http://www.katolik.pl/niepokalane-poczecie,2227,416,cz.html
I jeszcze coś ‚osobistego’, ale to już trzeba kliknąc ‚Czytaj dalej / Read More’. 🙂

Ostatnio pewna mniszka kontemplacyjna powiedział mi mniej więcej coś takiego i to mnie rusza:
‚… ktoś kto się coraz bardziej zbliża / chce się zbliżać do Jezusa, nie może nie szanować Maryi, nie kochać Maryi. Bo Jezus ma ciało z Maryi, Jego ciało jest niejako ciałem Maryi. Nie szanując, nie kochając Maryi, w pewien sposób nie kochamy Jezusa, jego ciała. … To niemożliwe by przyjmując Jezusa głęboko w siebie ni przyjmować też Maryi … ‚.

Ostatnimi czasy … zauważam interwencje Maryi w swoim życiu. Słowo – rozeznanie w pewnej dziedzinie – b. ważnej dla mnie – przychodzi z jej udziałem.

ps. Tak mnie też na mszy przy komunii natchnęło: jeżeli przyjmuje Jezusa, ciało Jezusa, to przyjmuje też ciało Maryi.
I tak jak Jezus ‚łączy się’ ze mną, przemienia w siebie, tak też ja jakoś staję się ‚z ciała Maryi’.
I tu stają się bardzo aktualne słowa ‚Niewiasto, oto syn Twój … Oto Matka twoja’.
Przyjmując Jezusa który jest z ciała Maryi, i ja staję się z ciała Maryi, jej dzieckiem i bratem Jezusa.

2 myśli nt. „Jestem Niepokalane Poczęcie

  1. Tomku,

    przesyłam link do wykładu, który rozkminia źródła new age’u – i jest jedynie kolejnym potwierdzeniem jak ważna jest EWANGELIZACJA.

    To wykład s.Michaeli Pawlik OP – ,,Inwazja neopogaństwa” i link do pierwszej jego części:

    pozdrawiam,
    dzięki za podzielenie się o komunii z Maryją!

    Ania

  2. Pingback: Nowenna przed ur. Niepokalanego Poczęcia NMP | Tomasza M 'duchowy' blog

Skomentuj

