Prawo Jazdy–zdałem

Uff. Mission accomplished.
Test teoretyczny – 1 błąd, czyli zdany.
Manewry i miasto pozytywnie.
Ostre hamowanie na żółtym na skrzyżowaniu, za pasami, ale zdążyłem.
Skończyła się moja około 4 letnia pokuta- czyli brak prawka- za grzechy młodości.

4 myśli nt. „Prawo Jazdy–zdałem

  1. „H”(ejdż) „A”(ej) – (czyli…) HAlleluja!!! 😀

    No byłem ciekaw właśnie 😀

    Super! Gratulacje! 😀 To teraz na motór zdaj… nigdy nie wiadomo co się może przydać ; ))
    U mnie w pafafii jest ksiądz co jeździł w Ganie motocyklem czasem jak był tam na misji przez ostatnich ileś lat 🙂

    Do zo Tomek! 🙂

Skomentuj

