Czytania z dnia na komórkę

 Ja – autor tego bloga – stworzyłem aplikację na telefony komórkowe, która zawiera:

  • czytania liturgiczne na każdy dzień (adresy i pełne teksty czytań, psalm, antyfony, wspomnienia liturgiczne świętych) – na cały rok 2014,
  • biblię (1 tłumaczenie podstawowe – Tysiąclatkę + inne wydania) ,
  • teksty modlitewne (litanie, parę dróg krzyzówych itd)
  • brewiarz  -podstawową liturgię w  układzie 4 tygodni (ale to w przyszłości).

Aplikacja jest już gotowa – pierwsza wersja na ‚stare’ modele telefonów (nie smartphone-y) takie jak popularne Nokia C5 itp.
Zapraszam na stronę: sychem.pl/slowo-zycia  lub sychem.wordpress.com/slowo-zycia

Proszę o modlitwę za to ‚dzieło’.

A poniżej orginalny post z 2012-01-07 z informacją o aplikacjii z czytaniami na każdy dzień: 

Kolejne komórkowo-religijne odkrycie.
Na stronie http://creocode.com/java/czytania-mszalne-na-komorke można pobrać aplikację Java na telefon, która ma sigle (adresy czytań) na każdy dzień 2012 roku.
Więcej ‘religijnych’ aplikacji PL jest na stronie głównej: http://creocode.com/catalog/9 .

Uruchamiając aplikację w komórce zobaczymy czytania na aktualny dzień, w formacie mniej więcej:

1. czyt.: 1 J 3,22-4,6
Psalm: Ps 2
Ewang.: Mt 4,12-17.23-25

Jest możliwość przejścia do kolejnego dnia (jutrzejszego) i tak dalej. Niestety nie ma możliwości zobaczenia czytań z dnia który już minął, nie ma możliwości otwarcia dnia wg. daty. Jeżeli np. chcemy sprawdzić czytania jakie będą za miesiąc –> trzeba 30 razy kliknąć ‘Dalej’.
Krótko mówiąc, aplikacja jest na razie w podstawowej formie.

Tak czy inaczej, fajna i przydatna rzecz. Ja już od wielu lat modlę się codziennie czytaniami z dnia, niezbędne jest mieć jakiś spis czytań, żeby co rano nie włączać komputera, a i czasami modlitwa zdarza się w różnych dziwnych miejscach jak metro, tramwaj, … .
Najczęściej używam książeczki z siglami na cały rok wydawnictwa ‘Kerygma’, ale np. teraz na przełomie roku, jeszcze nie nabyłem na 2012.

Parę lat temu, jak jeszcze nie było tej książeczki Kerygma (lub nie wiedziałem o jej istnieniu), nie chciałem wydawać pieniędzy na Oremusa i nosić go se sobą, więc robiłem sobie sam taki spisek czytań na najbliższe 2 tygodnie lub miesiąc na małej karteczce. NIektórzy pewnie pamiętają że rozsyłałem to mailem … :). Hyh, takie wspomnienia mnie naszły … .

Jedna myśl nt. „Czytania z dnia na komórkę

  1. Pingback: Biblia PL na komórkę | Tomasza M 'duchowy' blog

Skomentuj

