Strona główna > Duchowość > Drugie wrazenia

Drugie wrazenia

Oj, długo nic nie pisałem. Powód: mało czasu. Plan dnia mamy de fakto zajęty. Jest oczywiście wolny czas, ale kiedyś trzeba też wziąć przysznic, umyć zęby, nadrobić jakieś zaległości, odespać czy pójść na spacer itd.

Pierwsze wrażenia ‘duchowe’ po przyjeździe –> to pierwsze konferencje.
Od razu w czwartek po przyjeździe, 3 konferencje głosił nam Siergiej – pastor protestancki. Od razu w swoich głoszeniu potwierdził ileś tam moich intuicji, także tych które mnie zaprowadziły na Szkołę Misyjną.
Mówiąc krótko, już 1 dnia po przyjeździe dostałem wyraźne potwierdzenie ‘z góry’ Smile że jestem w dobrym miejscu.

W niedzielę 28 zrobili mi urodziny, dostałem parę drobnych prezentów, min. biblię po rosyjsku.

Ogólnie – jest mi tu trudno – małe (a może duże?) oczyszczenie mi Najwyższy robi. Mieliśmy ‘Seminarium Uwolnienia przez Twórczość’ – takie 2 dniowe rekolekcje, bardzo bardzo fajne, nie znane w Polsce.
Teraz przygotowujemy się do ‘Seminarium Uwolnienia’, czytamy ‘Modlitwa Uwolnienia’ Neal’a Lozano (czy jakoś tak), część katechez mamy już ukierunkowane na to, seminarium będziemy mieli przed świętami.
Czyli ogólnie – dużo w stronę osobistego nawrócenia.

Mój język polski się przydaje Smile np.: na ewangelizacji byliśmy u takiego starszego małżeństwa, oni rozmawiali po ukraińsku, ale modlić umieli się tylko po polsku więc na coś się przydałem Smile.

Pan Bóg działa nawet przez moje niezrozumienie ukraińskiego i rosyjskiego, ogólnie jest dużo śmiechu w grupie Smile.
Raz to nawet przeczytałem jakieś pytanie na kartce i zrozumiałem mniej więcej tak:
Jak myślisz, czy wiesz czemu się urodziłeś’ .
Myślałem o tym cały dzień, bardzo mnie to dotknęło, i w sumie doszedlem do wniosku że nie wiem czemu się urodziłem, po co żyję.
A  następnego dnia okazało się że to pytanie prawidłowo brzmi
‘Jak myślisz o czym był ten rozdział’.  Hehe.

Kategorie:Duchowość Tags:
  1. Paulina
    2010/12/13 o 14:43

    cześć Model!

    Fajnie że piszesz. Dobrze wiedzieć, że wszystko ok.

    Pamiętam,
    Paulina

  2. Lidka
    2010/12/13 o 21:58

    Dzięki za to tchnienie duchowej atmosfery. Przydaje się w tej mojej mało duchowej codzienności.🙂
    ściskam!
    lidka

  3. Małgosia
    2010/12/14 o 11:44

    Tomasz rozbawiłeś mnie tym ostatnim zdaniem🙂

    Seminarium Uwolnienie przez Twórczość?? ciekawe, napiszesz coś więcej🙂 widać ostro teraz pracujecie nad sobą…

    a jak wasze przygotowania do świąt?

    M🙂

  4. Sandra
    2010/12/17 o 15:51

    Czesc Tomku!
    Ciesze sie ze czujesz ze jestes w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie🙂
    Ja chodze caly czas na modlitwy, mam nadzieje ze sie domyslis do kogo…🙂
    Jest juz pomalu lepiej ale walke tocze duza.
    Nastepna modliwe mam 12 stycznia.

  5. Paulina
    2010/12/19 o 23:38

    Tomku, Tomku!

    wracasz na święta i Sylwestra do nas?

  6. Tomek
    2010/12/20 o 12:44

    Nie wracam na Święta i Sylwestra. Jesteśmy tu na miejscu do początku lutego.
    No chyba żebym zrezyzgnował z udziału w całej ‚imprezie’. Ale, jak na razie, nie rezygnuje🙂.

    • AniaŚ
      2010/12/26 o 18:11

      Tomasz!

      Kak ja rada!,
      że wiesz, że jesteś, tam gdzie masz być :)!
      Tego Ci życzę na cały rok następny
      i dobrego przeżywania Świąt (w oktawie :)).
      Z tym rosyjskim – zabawne :D!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Mundabor's Blog

Tradidi quod et accepi: Catholicism without Compromise

Veri Catholici

International Association of Faithful promoting the Eternal Faith

W OBRONIE TRADYCJI I WIARY

Wierzę w jeden, święty, powszechny, apostolski Kościół

Citydesert

Desert Spirituality for the City

Sacerdos Hyacinthus

blog kapłana rzymskokatolickiego

Verbum catholicum

Ku odzyskaniu myślenia katolickiego

Jacek Schmidt

Tylko Prawda jest ciekawa

CATHOLICA

de doctrina & vita Ecclesiæ

From Rome

An International Venue for Catholic Thought

Ku Konfederacji Barskiej

Bo na Chrystusa my poszli werbunek, słudzy Maryi

Wide Awake Family

Our Journey of Fostering, Adopting, and Going

7 dni - prawdziwe wyzwanie to poznać Świat

Kilka moich prywatnych spostrzeżeń i przemyśleń o ekonomii, polityce i społeczeństwie

W Drodze do Nieba Bram

Totus Tuus ego sum, Maria, et omnia mea Tua sunt

Na brzegu Ewangelii

Blog refleksji zbyt osobistych

