Start

Właśnie założyłem mojego błoga ‚duchówkowego’. Troszkę zastanawiałem  się jak go nazwać – ale nie chciałem dużo myśleć więc wybrałem nazwę pokoju w którym mieszkam – Sychem.
Sychem to też miejsce spotkania Abrama z Bogiem – więc nazwa jest dobra – ten blog będzie jakimś miejscem spotkania między mną a Wami a i być może też Pan Bóg się w to wszystko wmiesza 🙂
Główny motyw założenia tego bloga to mój wyjazd na Ukrainę, żeby w miarę coś Wam napisać co i jak u mnie.

3 myśli nt. „Start

  1. Dzięki za stworzenie tej wirtualnej przestrzeni spotkania, czuję się doinformowana. 🙂 Życzenia urodzinowe i pełnego zdrowia Pozdrawiam! Ps: U nas już spadł śnieg.

  2. Dzięki Modellos,
    fajnie, żeś Ty tam. My z Blaną będziemy zaglądać. Dziś wróciliśmy z rorat. Blanka ze zmęczenia poszła się jeszcze położyć, ale jak usłyszała, że przysłałeś wieści, prosiła bym zaczął jej czytać na głos:-)

    pozdrowienia wielkie!

Skomentuj

