Podroz

Podróż: Wwa – Lwów 21:30 – 6:00

We Lwowie miałem małą przygodę Smile, która mi pokazała że Pan czuwa nade mną Smile, bo prawie straciłem wszystkie swoje rzeczy.
Zapomniałem że na Ukrainie trzeba przestawić zegarek o godzinę do przodu, że zamiast 6stej jest już siódma.
Kupiłem bilet na autobus Lwów – Chmielnicki, znalazłem autobus, odjeżdzał 7:15, włożyłem swoje wszystkie rzeczy do środka  – u mnie była 6:10.

No i spokojnie poszedłem do kibelka i baru, bo przecież miałem jeszcze godzinę do odjazdu. Tylko czemu już ludzie na godzinę przed siedzieli w autobusie ? Smile
Jak kupowałem herbatkę to usłyszałem odjazd jakiegoś autobusu i pomyślałem ‘brzmi jak mój autobus’ (chociaż nie wiedziałem jakie odgłosy wydaje mój autobus).

Cały czas spokojny, choć już lekko przyszpieszonym krokiem wyszedłem z baru … a tu nie ma mojego autobusu. W tym momencie już mi zaświtało w głowie co się może dziać.

Na szczęście dla mnie, Ukraina to jeszcze ciągle taki dziwny kraj, wjazdu i wyjazdu z dworca ‘broni’ szlaban, no i mój autobus czekał jeszcze przed tym szlabanem, więc zdażyłem go dogonić.

Więc tradycyjnie jak dla mnie wsiadałem do środka lokomocji w ostatniej chwili, taki już widać ‘charyzmat’.

Dalsza podróż ok (7:15 – 13:20), w Chmielickim przyjechał po mnie Siergiej no i po jakimś czasie byłem w Krasiłowie (około 16, bo jakoś na około jechaliśmy załatwiając różne sprawy po drodze).

Kategorie:Prywatne Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Mundabor's Blog

Tradidi quod et accepi: Catholicism without Compromise

Veri Catholici

International Association of Faithful promoting the Eternal Faith

W OBRONIE TRADYCJI I WIARY

Wierzę w jeden, święty, powszechny, apostolski Kościół

Citydesert

Desert Spirituality for the City

Sacerdos Hyacinthus

blog kapłana rzymskokatolickiego

Verbum catholicum

Ku odzyskaniu myślenia katolickiego

Jacek Schmidt

Tylko Prawda jest ciekawa

CATHOLICA

de doctrina & vita Ecclesiæ

From Rome

An International Venue for Catholic Thought

Ku Konfederacji Barskiej

Bo na Chrystusa my poszli werbunek, słudzy Maryi

Wide Awake Family

Our Journey of Fostering, Adopting, and Going

7 dni - prawdziwe wyzwanie to poznać Świat

Kilka moich prywatnych spostrzeżeń i przemyśleń o ekonomii, polityce i społeczeństwie

W Drodze do Nieba Bram

Totus Tuus ego sum, Maria, et omnia mea Tua sunt

Na brzegu Ewangelii

Blog refleksji zbyt osobistych

